torsdag den 19. januar 2012

Dronningen af dårlige undskyldninger

Jo jo, vasketøjet er lagt sammen .... og ligger stadig på spisebordet.
Forstår ikke helt mig selv - det vil jo kun tage ca. 2 minutter at lægge det på plads ....

Føler lidt at jeg gør det i trods - men der er jo kun mig selv at være trodsig imod - Mor E kan jo ikke se, at det stadig ligger der.
Jesus, hun ville græmme sig, hvis hun vidste, hvordan barnet opfører sig, når hun ikke ser det :o)

Sætter lige en kop te over og så lægger jeg det skide tøj på plads mens vandet koger - øjeblik!

Så, så er det lagt på plads.
Tænk, hvis man ku' opnå en eller anden form for glæde ved at gøre den slags ting - det kommer bare aldrig til at ske!

Nå, nu er det så overstået - så kan jeg koncentrere mig om at have dårlig samvittighed over ikke at ha' været i løbeskole denne uge: tirsdag sku' jeg har været på barselsvisit, men det blev udskudt til onsdag. Så ku' jeg principielt godt ha' taget til løb - men åhhh, kunne ikke sætte mig selv op til det.

I dag har herrehåndbolden og det væmmelige vejr vundet og jeg bliver nødt til at tage over til Tante Pip i Låget og se håndbold og spise dejlig pizza med Christa :o)

Det er også bare fordi, at det er farligt for mig at færdes ude, når det regner - jeg er jo så sød fordi jeg er lavet af sukker og ville blive ganske opløst, hvis jeg blev ramt af den mindste dråbe vand!
Søndag SKAL jeg ud og løbe - promise!

Vi slutter dagen med nedenstående billede - så det på job i dag og morede mig over det hele dagen :o)


God aften og god kamp til jer alle sammen.

I morgen er det fredag - skal jeg ha' sushi?
Joh, det ku' da vist nok være :o)

7 kommentarer:

  1. Fantastisk billede! Er det søndag halvti vi løber? Hvis du er lavet af sukker, hvordan tager du så bad? For det gør du vel? Ikke????????

    SvarSlet
    Svar
    1. Må jeg komme med Jer ud at løbe? Jeg skal genoptræne efter en skade i hoften.

      Slet
  2. kan ikke lade være: det var nemlig en god kamp! men det er du vist ikke enig i Mette :-) god sushi aften! Hilsner fra en stolt Polak :-D

    SvarSlet
  3. Vi løber helst med folk, der har en form for handicap/er af anden etnisk oprindelse end nordjysk :o)
    Du er så hjerteligt velkommen!

    SvarSlet
  4. Det er et KRAV at man har noget af sin krop imod sig!

    SvarSlet
  5. Søde frk. Dahl på tirsdag har du chancen for at komme med ud og løbe igen på et spritnyt hold. Hverken håndbold eller sne kommer i vejen. Jeg overvejer, om trænerne skal på efteruddannelse i imødegåelse af undskyldninger.

    Fantastisk weekend og vær god mod søde Rasmus. Gi' ham lidt sushi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt klar igen tirsdag :o)Er vist ved at være nået derhen, hvor jeg gerne vil ud og løbe (dårlige undskyldninger til trods :o)
      Lige nu sidder Rasmus og glor på mig - ret sikker på, at han godt ku' bruge lidt mere morgenmad!

      Slet