mandag den 30. januar 2012

Snebold von Perletand eller Lille Sorte Sambo?

Det har set sort ud i dag:

- Snebold von Perletand ligner mere Lille Sorte Sambo end noget andet.
Det vil tage ti mimutter at få det lille, hvide dyr vasket.
Men så skal man jo stå i stive 5 minutter bagefter og tørre den af i listerne, så den ikke får rød nummergøj - og der er mega-pi... koldt - og DET MAGTER JEG BARE IKKE!!!!

- Bankdamen og jeg måtte for 47. gang indse, at vi endnu engang, taler fuldstændig forbi hinanden (læs: Mensa ringer ikke til damen, EVER!!!!!).
Jeg kan så fortælle her, i en sluttet kreds, at 3.500,- og 5.000,- ikke bare tilnærmelsesvist er det samme.
Nok er jeg tæt på talblind, men for helvede, kælling???

- Flere af kollegaerne kæmpede indædt om prisen 'Henning Håbløs-vil du hjælpe mig?' og 'Du skal hjælpe mig og så skal jeg påpege det indlysende for dig, når du laver fejl': AAARRRRRGGGGHHHH!!!!

Trænger seriøst til en bajer!
Må ud i køleskabet og se om der ikke er et eller andet - øjeblik!
Nå, ja - en Tempt virker så bare ikke helt så bad-ass, som ønsket ...
Men hvis jeg nu drikker den hurtigt, så kan det være jeg får en lille bimmelim på - trænger til det!

Et lyspunkt er dog, at jeg er en smule klogere end Fetterlein - køn at kigge på.
Men hold nu kæft, manden er hjernedød.
Strøtanke: ku' han måske være i familie med min bankdame?
Hmmm ...... Jo, det tror jeg sgu er en reel mulighed!

Dagen endte en smule bedre end den begyndte.
Hyggelig aftensmad med madklubben hos Frida og hendes forældre i deres nye hjem.

Den nybagte far brillierede med at lave en helt vidunderlig kaffe på en underlig lille satan der fislede varm luft ud og med varm mælk og sager.

Nu vil jeg skynde mig at bælle min Tempt og så satse hele bulen på, at i morgen bliver bedre.

På falderebet: er vi ude i en 'Det kan kun gå fremad' eller 'I dag står vi på afgrundens rand. I morgen er vi et skridt nærmere'?

Alle røvbananer bedes holde sig væk i morgen: JEG GIDER IKKE!!!!

1 kommentar:

  1. H.C. Andersen ku ha lært en del om socialrealisme af dig. Måske du sku få Fetterlein som bankmand i stedet for den nuværende. Tror han formår at få meget mere ud af pengene, end vi andre gør!!!!

    SvarSlet