lørdag den 28. januar 2012

Frk. Fin til nordjysk mesterskab i grim & butikstyveri!

Ganske ofte bliver jeg et lillebitte menneske indeni.

En tur på Jensens Bøfhus og i Bilka gør mig sgu lidt mærkelig i hovedet.

Hvad fanden er der i vejen med folk???

Det er et inferno af indavlede, Lars Lilholt-lyttende, bonderøve med grimt tøj, grimmere hår og usandsynligt dårlig bordskik!

Jeg kommer altid, ALTID til at sidde og glo på et eller andet dårligt opdraget røvhul, der ikke kan lukke munden, når hun tygger, et hav af små grimme børn i beskidte sokker, med indtørret ketchup i hovedet og mega-uglet hår.

Hvorfor kan folk ikke spise pænt og frisere deres skide børn??? HVORFOR???

Får et anfald af selvhellighed og fnidder.

Øglekravlet ligner små hjemløse - hvis de ikke var så irriterende og larmende ville de sgu være lidt uhyggelige.

Nu tænker I så: Så lad sgu da være med at gå på familierestaurant, dame!

Jo jo, det kan I jo sagtens sige - men det er bare det bedste sted i verden ifølge Mor E (som dog gang på gang bliver mullen over, at en bøf til 59,- ikke er lige så mør som tournedos'en af oksemørbrad fra nytårsaften :o)

Mætte af både mad og indtryk gik turen videre i Bilka.

DER VAR DE SGU OGSÅ - alle idioterne!!!

Finanskrise, min fede, bare røf!
Der var en milliard mennesker i butikken - seriøst grimme mennesker.
FLYT JER og lad være med at køre ind i mig med jeres skide vogn!
Lad være med at stoppe pludseligt op midt i en gang - VI KAN IKKE KOMME FORBI DIG!!!
Hold en hånd for munden, når du gaber/nyser/hoster - AAAADDRRRRR!!!!

Dagen sluttede godt - for mig. Knap så godt for tyvetøsen, AKA Mor E :o)

Hun kom sine varer på båndet først, betalte og gik ned for at pakke.

Jeg kom mine varer på, betalte og gik ned for at pakke godset ned i det net jeg havde haft til at ligge i bunden af vognen.

Ude ved bilen tømmes vognen for varer.

"Hmm .... Gad vide om jeg fik betalt for den dunk eddike?", siger Mor E og peger på 5 liters dunken under vognen.
"Havde du den oppe på båndet?", spørger barnet.
"Nej!", siger moderen.
"Nå, jamen så tillykke med din gratis eddike!"

Mor E blev en smule småbleg og helt febrilsk og var på vej ind i butikken igen for at bekende sine synder.

Jeg fik hende dog overtalt til at holde fast på rovet og løbe for livet.

Syntes personligt det var en fin kompensation for et par meget fine og dannede mennesker fra Mou, som havde været i klammeri med pøblen i et par timer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar