tirsdag den 31. januar 2012

Banken er så tæt på at få en hater

Det er da helt utroligt, så sort og krimset man kan blive i hjernen af at være vred på sin bank.
Med lodder og trisser forsøger jeg at få min gamle bankmand tilbage.

Lykkes det ikke, jamen så må jeg ud og shoppe efter et nyt pengeinstitut.
Bliver helt krøllet i hovedet, når jeg bliver lovet noget, som ikke bliver - så bliver jeg helt bange for mig selv. Bliver så vred, så vred!

Endnu et afsnit 'Årgang 0' - ham den irriterende fra Århus (ja, nægter at skrive Aa - det er jo bare forkert!) ville enten være matematik professor eller bartender ....! Jo jo, det gælder jo om ikke at lægge sig fast på noget og udelukke valgmuligheder. Selv ville jeg være balletdanser og landmandskone. Super kombi - yndefuld og praktisk på samme tid :o)

Weekendens vasketøj er lagt sammen og ligger nu inde på spisebordet og glor undrende på mig.
Der kan det sgu bare blive liggende - jeg lægger det ikke på plads.
For jeg er nemlig snart 42 og vred! Så det!

Underboen hoster og var ikke i løbehumør i dag, så jeg blev nødt til at pjække .... Man bliver nemlig også dum af at være vred.
Ville jeg have haft rigtig godt af en løbetur og fået hjernen krøllet ud? Ja da!
Er jeg dum og kan ikke samarbejde med mig selv? Ja da!

Frk. Dahl, snart 42 og dum med dum på!

1 kommentar:

  1. Op igen! Du ka godt. Lad ikke dumme mennesker ødelægge dit gode liv. Lyder fornuftigt med at skifte bank, hvis ikke du kan få Der Alte tilbage. Bankerne var NADA uden os! Og glæd dig så over, at du ikke er lige så dum som alle de andre!

    SvarSlet