torsdag den 26. januar 2012

Perfide, ondskabsfulde so!

Tog lige en slapper på indlægsfronten i går - manglede timer i døgnet!

Man sku' hjem fra job (holdes orienteret om Polen-Tyskland (yeah!!!) via Tante Pips sms-service - må huske at tjekke holdopstillingen for følgende polske spillere: Et-øje, ZigZag og Sjipsjap ....), studses, hente sushi, hente Christa, over til Julie, se håndbold (yeah!!!), spise sushi, snakke om verden og lege i make-up land.

Det er altid en oplevelse at komme forbi Julie og hendes make-up/walk-in closet.
Der er oceaner af glitter, glimmer og alskens ting til personlig forskønnelse.

Jeg bliver altid sådan en smule lalleglad og overstadig og synes alt er evigt skønt: lammehaler, regnbuer og féer der synger.

Lige indtil jeg får øje på mig selv i spejlet, der er omgivet af en millard spots og afslører ALT!
Kæft, jeg er grim! Hvis der var en konkurrence, så vandt jeg!!!
Har altid ,lidt selvfedt, solet mig en smule i manglen på rynker (som i følge Mor E skyldtes, at jeg var ved godt huld) og englehud - DET ER SLUT!

Vil gerne ældes med ynde, værdige smilerynker og deslige er skam helt ok, men det her er jo at tage pis på folk!

Føler nærmest jeg er gået fra den ene yderlighed til den anden natten over.

Har så mørke rande under øjnene, at jeg ligner én der har fået én på kassen! (Lidt som dengang, hvor jeg havde slået mig selv i hovedet med mine nøgler ....)!

Tager kun derover på den anden side af fjorden igen, hvis lyset er slukket!

I løbet af aftenen blev sætningen: "Perfide, ondskabsfulde so!" ytret - med tryk på hver en stavelse.
Ikke til nogen i selskabet - er ikke engang sikker på, at jeg kender en perfid, ondskabsfuld so - men ih, hvor det har en god klang :o)

Bliver helt glad igen!

1 kommentar:

  1. Spots er onde, ingen tvivl derom. Jeg lover at tone dem ned til næste gang I kommer, datoen er jo allerede sat.
    Men de giver også et lys som gør at man kan se alt, og dermed rette alt og det har en vis værdi for en perfektionist som mig ;)

    Beklager småkagerne, had mig for det, men husk mig også som den der har vist dig sushi-livet.

    Kæmpe knus og god weekend
    Julie

    SvarSlet