onsdag den 11. januar 2012

The Long Drive Home...

Hver dag når jeg kører hjem, monterer jeg Blåtanden og ringer til Mor E.

Jeg koncentrerer mig om kørslen og hun løser verdenssituationen, indtil jeg holder ud for domicilen på Teglværks Allé.


Der bliver snakket om mangt og meget.

Min tjans er mest at komme med anerkendende bemærkninger, mens jeg stille raser over alle de narrøve, der færdes på vejen.
Det er da utroligt, så idiotisk folk kan køre!

Ret sikker på, at de ofte bare holder på en sidevej og venter på at kunne trække ud foran mig i sidste øjeblik.

I dag var der én, der trak ud foran mig i en rundkørsel - seriøst, han holdt og ventede, kiggede på mig.... og trak så ud!
Jeg måtte op og stå på bremsen og snebolden gav ham hornet alt det bedste den kunne!

"Uh!", siger mor E - "hvad var det?"

Jeg fik beskrevet situationen og Mor E siger så, at nu skal jeg passe på, at bilisten ikke hopper ud og giver mig et par på hovedet.
Seriøst, hvis det nogensinde sker - så slår jeg sgu igen! Det gør jeg altså!

Vores samtale (læs: enetale) i dag sluttede, da damen begyndte at læse weekendens tv program op for mig.

Da måtte jeg venligt og bestemt annoncere, at nu var jeg altså hjemme og skulle skynde mig op :o)

2 kommentarer:

  1. Hvad skulle verden gøre uden Mor E? Er så evigt taknemlig for, at du vil dele glæden over hende med os andre! Var der forresten noget af interesse i kassen på lørdag?

    SvarSlet
  2. Mor E holder hjulene i gang, sådan er det bare. Ikke noget dalren rundt der!
    Aner ikke noget om lørdagens program - nåede ikke at blive informeret.
    Skal desuden være flyttemand hos Olsen - så er først interesseret i søndagens program og der ved jeg, at der kommer MASSER AF DEJLIG HÅNDBOLD :o)

    SvarSlet