tirsdag den 2. juli 2013

Åndssvage ting jeg gjorde som teenager

I anledningen af at det i dag er international UFO dag - kan det her afsløres, at blogindehaveren i teenage-årene var medlem af Skandinavisk UFO informations forening ...
Vi var med til foreningsmøder og alt muligt.

Mja ... altså ... Jamen det var bare rigtig dengang. Jeg ville så gerne tro på, at der var noget på den anden side og Bästissen og jeg rev alt ned af bibliotekets hylder, der bare havde en svag duft af det okkulte.

Det hele blev naturligvis besværliggjort en del af, at jeg var hamrende mørkeræd og ikke kunne læse så meget som et bogstav i de forjættede bøger efter mørkets frembrud.

Vi var selvudråbte eksperter i alt fra Roswell, Ouija boards, kiromanti, astrologi, paranormal aktivitet, varulve og andet godt og midt i det hele; glade amatørastronomer, der brændende håbede på at se en UFO. Bästissen havde en kikkert og kunne udpege flere stjernebilleder.

Mja ... altså. Jamen det var sådan det var.

Når man sammenholder sidste mandags indlæg med ovenstående, så er der ikke umiddelbart en naturlig sammenhæng. Midt i al min fisefornemhed var jeg en smule goth indeni.

 
Peace out, alien friends!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar