mandag den 1. juli 2013

Vredens Da(h)l

- Nå, Dulledahl - du har været lidt stille her på bloggen?

- Mjah ... har været noget sur.

- Igen?

- Ja!

- Nå for den, er det blevet bedre så?

- Fandt et lakridsbogstav fra sidste uge under mit tastatur her i morges - der blev jeg nærmest lykkelig.

- Det var da skønt.

- Egentlig ikke. Det var hurtigt væk. Så var jeg sur igen.

- Jeez, du malker det der martyrhalløj!

- Tak, det er en af mine spidskompetencer.

- Hvordan går det ellers med at være en fin dame?

- Fin dame er en skide røv!

- Hold nu kæft, du kan da ikke blive ved med at være så sur?

- Seriøst, jeg har siddet hele dagen på job med en gigaskjold på kjolen - lige oveni julekuglerne.
Ligner en gang indavl med savlen rendende ned ad fronten.
Det gør ikke gode ting for mit image.
Nu er jeg vred igen.

4 kommentarer:

  1. Hov hov - hvor bliver det gode "vi-skal-snart-have-ferie"-humør af? Nå damen skal måske ikke have ferie?
    Op med humøret - det gode vejr kommer i weekenden - så skal vi til stranden ... have sand i madpakken, hate på andre folks uopdragne unger, hate på egen manglende sylfideform og blive solskoldede - pis .....
    Vær blot glad for at du ikke har ferie og at det regner - ren win-win!
    J.

    SvarSlet
  2. Frk. Dahls kommentar på ovenstående indlæg?:

    SvarSlet
  3. Tror mit svar kommer i form af et vredt indlæg ... Kan ikke sige mere nu.

    SvarSlet
  4. Jeg HAR ferie...
    Dét REGNER...
    Ingen tur sydpå til fam. Thomsen i år...
    Manglende sylfide krop....
    Kan ikke undgå at lave lidt job...
    Har haft fri 3 dage... har arbejdet de 2... og svarets mails den 3.
    Jeg er FANDME også sur....
    DU når mig ikke til knysterne .... (Ja, dem er jeg også sur over...)
    Så PIL AF pommes-frites.... JEG ER SUR.....

    SvarSlet