lørdag den 21. januar 2012

Hej Hybris, det er Nemesis. Kan du lege?

Har fået et los i røven af universet!

Er blevet snottet ...

Jeg skulle da absolut også bare kloge mig og gøre mig til over, at jeg ikke havde været forkølet i laaang tid.

Her sidder jeg så nu og snøfter og hoster og tårerne pisser ud af øjnene på mig - kloge-Åge!

Er i fuld gang med selvmedicinering: knækbrød med smør og mørk pålægschokolade.
Tror allerede det hjælper lidt!

Og så lige en ting, der skal føjes til listen over 'Ting jeg ikke forstår': hvorfor skal badeforhænget altid klæbe til mig, når jeg er i bad?!

I de gode gamle dage var der en god, gedigen blysnor syet ind i bundsømmen - i dag er der et eller andet latterligt gummibånd??? Jamen, hvad hjælper det?

Jo vådere forhænget bliver, jo mere nærgående bliver det.
Hvad fanden sker der for det? Det er da skide irriterende!
Til sidst står jeg kilet helt ind i hjørnet af brusenichen for at undgå det klamme og kolde forhæng.

Ganske ofte sker det jo så også, at jeg taber et eller andet unde badesæancen - og hver eneste gang ender jeg med at få badeforhænget klæbet fast til røven!

Det er som en anden løve der sidder fast i røven på en gazelle! Altså, ikke at jeg skal forveksles med en gazelle ... Det ville nok være at omgå sandheden en kende :o) Især efter seks stykker knækbrød med smør og pålægschokolade!

Som kompensation må universet godt fikse det med badeforhænget!
Ku' godt bruge nogle gode badeforhængsråd - byd frisk ind, tak!

2 kommentarer:

  1. Frem med 80'er øreringene og monter dém i bunden af de skide net...

    Alternativt - såfremt du HAR solgt dem som 'lopper' - så fås udemærkede tunge ting til udendørs duge, når de skal blive på bordet en luftig sommerdag !

    Skal du have flere råd - må søges professionel rådgivning...

    SvarSlet
  2. Vi har haft samme problem, indtil jeg begyndte at købe de der badeforhæng i tyk gennemsigtigt plast. De er så stive i det, at de sjælden blæser ind grundet den varme luft og damp og hvis de gør, så tager jeg brusehovedet og "limer" dem fast i bunden op ad kanten. Works!

    SvarSlet