fredag den 9. marts 2012

Så må man godt se TV3!

Har haft en gevaldig dag i Nørresundby - har testet telefonssystemsoftwaregejl til den store HOPLA-nål.

Er helt pjatrøv så glad er jeg - det bliver SÅ godt.

Verdensfirmaet får en vældigt tilpas receptionisse!

På vej derover måtte Snebolden tynde sig ind alt det den kunne.
Var nær blevet banket til skrot mellem en række parkerede biler og en modkørende; den der har forhindringen i sin side SKAL HOLDE TILBAGE - FEDE NAR I KASSEVOGN i morges kl. ca. 8.20 på Østerbro!

I Føtex var jeg ved at komme i fist fight - eller, det ville jeg ha' kommet, hvis jeg havde turdet sige noget ... Tre finker stod og parlamenterede om indkøbssedlen: "Så mangler vi bare at købe advocado ..."

Det hedder for helvede avocado - ikke advocado- det har det aldrig heddet og DET KOMMER DET ALDRIG TIL!!!!

Lige nu tænker jeg ikke på solariebrune kunder- Patrick Jane gør sig til på TV3 og jeg sidder og glor med store øjne - ååååååh hanerpæn!!!



Bliver nødt til at slutte nu - Patrick vil snakke og jeg vil sluge hvert et ord :o)

1 kommentar:

  1. Håber Pat-Jane havde noget fornuftigt at sige til dig. Måske noget med ikke at bruge ALLE pengene til tøj og gejl. Håber Rødhætte får sig en god fest i aften. Vi er nogen, der ser frem til et malerisk referat af festen. Måske man skulle gå sig en lille tur i aften. Over til Bedstemor eller noget!!

    SvarSlet