onsdag den 28. marts 2012

Ting der så aldrig ændrer sig, alligevel ...


Jeg bliver så glad i mit hoved af at se DR2 - kald mig bare kultursnob - jeg er da pisseligeglad!!!

Forud for det så jeg et halvt afsnit af Singleliv - JEG SKAL LADE VÆRE!!!!
Jeg bliver sær, dum og krøllet indeni - det er bare ikke min skål klidsuppe ....

Det er cool nok, hvis det giver et livs lyksaligheder for andre - det gør det altså bare på ingen måder for mig.

Troede ellers jeg var tøet en lille smule op.
Var begyndt at se Paradise og alt muligt.
DET GÅR IKKE EN SKID!!!

Havde overbevist mig selv om, at det gik en lille smule fremad og at jeg var blevet lidt mere åben og rummelig - GU' ER JEG RØV OG NØGLER!!!!

Det gik så op for mig, igen, for en halv time siden, da jeg slog over på DR2 - det er så der jeg hører hjemme.

(Øh ... P.S. Det gør jeg så ikke når fulde kællinger sidder og vræler og over 'dumme sms'er', som de har sendt til deres 20-årige toy boy! Men ellers så gør jeg :o).

Jeg snupper sgu også lige det næste program - ved ikke hvad det er, men jeg kan helt sikkert li' det - tror jeg :o)

Hørte en snas af denne sang i det program jeg lige så. Den er åh så dejlig - så den får I lige her:



Jose Gonzales med Heartbeats


Synes I, at I har hørt den før, så er det her:

2 kommentarer: