søndag den 25. marts 2012

Nu med nytårsforsæt:

Bliver man dømt for smøl, hvis man først kommer med sit nytårsforsæt nu?

Mit er, at jeg i år kun skal købe tøj, der passer mig/passer til mig.

Skulle jeg få brug for at blive mindet om det af jer, så snakker vi empiresnit og noget MED ærmer!

Bare fordi jeg kan være i det - så er det ikke carte  blanche til at købe lortet!

Min syerske har nemlig meldt fra.

Var ellers kommet slæbende med to skidegode projekter sidste weekend og havde egentlig regnet med, at det hele var klar til prøvning i dag.

Not!

Hun gider ikke mere - påstår, at jeg aldrig kommer til at bruge de omsyede projekter.

Damen har muligvis ret.

Så er der så lige den med det seneste skoindkøb, som ikke liiiige var så godt ...

1. Empiresnit, tjek!
2. Ærmer, tjek!
3. Kun købe sko der kan prøves inden køb!

Åh, det er svært at være voksen.

1 kommentar:

  1. Tillader mig at omformulere forsættet til: Kun at gøre ting, der er gode for mig!

    SvarSlet