torsdag den 1. marts 2012

Hvem tog min hat?

Nu er jeg, til manges store overraskelse, ikke den store VVS-ekspert.

Derfor bliver jeg nødt til at spørge panelet om I tror, at det er skidt, hvis ens toilet knurrer ad én?
Når det skal tage vand ind, så skiftevis gurgler og knurrer det.
Jeg hører jer sige, at jeg nok bliver nødt til at ringe efter viceværten!

Ja-hatten fløj i søen i morges og havde bare ikke så vældig en dag på job i dag, som i går.
Blev sur - trængte til comfort food da jeg fik fri.
Åd et helt rør Pringles til aftensmad. Idiot!
Under ingen omstændigheder skal der tastes noget som helst, overhovedet ind på madlog i dag. Not!

Trænger til en kop Yorkshire te og vil principielt gerne se Bubber og børnene på Himmelbjerggården. Bare jeg ikke bliver gal på ham.
Magter ikke mere øvhed i dag.
Nå, jeg ved hvordan man skifter kanaler - tager sgu chancen.

Og så lige en hilsen til værten på P4 i morges; Det hedder chauffør, CHAUFFØR!!!!
Hvis du bare én gang til siger 'sjafør', så sender jeg satme en hidsig sms med en flyvskalle i!!!

1 kommentar:

  1. Cheer up. I dag er der sushi dag og min far fylder 70 år. Solen skinner og der er snart weekend.

    SvarSlet