tirsdag den 6. marts 2012

Katrine in da house!

Nok dillerdallerteenagepjat! Grisehandler Larsens Katrine er tilbage!

Nu er det tid til Kvistens tidsbesparende husholdningstips!

Og før I ryger op af sofaen med strittende, anklagende fingre - så er jeg sikker på, at jeg sparer laaaangt over to minutter hver morgen! Mindst ....

Assår, inden damen går i køjen (ved ca. 20-tiden), så bliver morgenmaden stillet frem:


Morgenmad til menneske og dyr
 Derefter bliver morgendagens outfit fundet frem:


Joh ..... Jeg burde sgu nærmest være party planner med det organisatoriske stortalent jeg tydeligvis ligger inde med!


Her er et billede taget kort inden jeg gik i gang med aftenens indlæg.
Bemærk væmligst min 'milky coffee' (Nescafé, mælk og en sødetablet efter en tur i mikroen).
Nu er det nok ikke den store kulinariske opfindelse - men fik det første gang da jeg boede i Northumberland og det smager dejligt og bringer minder tilbage.


Skulle der være en af jer, der sidder og klapper i hænderne af begejstring og forhåbning om, at der kommer et billede af min køkkenskuffe og hvordan sådan en skal indrettes - jamen så hold bare vejret til i morgen - you never know :o)

1 kommentar:

  1. Godtnok går jeg ind for økonomisk fornuft. Men synes dog det er at overdrive, at du spiser kattemad. Men du kan selvfølgelig ikke få fisk hver dag!

    SvarSlet