fredag den 17. februar 2012

Nu med blomster på

Havde i nogen tid undret mig meget over, hvorfor det føltes som om jeg fik våde fødder, hvis jeg sparkede til en vandpyt eller travede rundt i sneen i mine gummistøvler.

Til sidst gik det op for Sherlock her, at der så var hul i røjserne ... De var gået i limningen.

Ind til Noa Noa med dem og klage min nød.
Det må man sgu gi' dem derinde - ingen ballade der.
Damen fik sig fluks et par nye røjsere:

Nu med blomster
 Ser X-faktor - vil godt giftes med ham der Blachman. Elitær kvalitetsbevidsthed, love it!!!

Drømmer om chokoflager .... Damn you, Julie Vognsgaard!!! Det er bare det eneste jeg gerne vil ha'.
Drømmer om hvordan de mærker, når jeg tager en bid og smager chokoladen og det knaser lidt og den lidt fede smag, når man får tygget lidt på det hele.
Ku' æde hele kassen, hvis jeg fik lov!

Så er det bare lidt æv, når man kun har knækbrød og saltstænger i skabet og er så tilpas doven, at man ikke gider trække i de nye røjsere og trave på tanken :o(

Øv med øv på!

1 kommentar:

  1. Sowwy, det var jo bare for at være gæstfri, at jeg satte nogle choko-flager på bordet. Det skal aldrig ske igen. Næste gang, så sætter jeg måske en af Mick's hjemmebagte kager eller desserter på, dem kan du ikke kan købe dig til i 7-eleven :) Finder dig og Christa snart en ny dato?

    SvarSlet