fredag den 28. september 2012

Undskyld, vol. II

Jeg kan godt være lidt af en røv.

Jo men det er rigtigt nok.

Tog engang de sidste to poser Edamamebønner i Brugsen og fik en smule dårlig samvittighed overfor den bønnesultne stakkel, der ville komme til stå og glo søgende ned i det store tomme hul i, måske med en tåre i øjenkrogen og en rådvild tanke i hjernen. Men helt ærligt, synes altid det er mig, der er på bønnejagt - så suck on it!

Jeg tog også alle flæskesværene af ribbensstegen i køleskabet i kantinen i Verdensfirmaet - det smagte dejligt!




Nogle gange, når folk tror jeg er sød, så er det løgn!
Gik engang ind i bogholderiet på job med noget chokolade, men det var kun fordi jeg var ved at kaste kamikaze op, fordi jeg allerede havde ædt flere kilo af stadset.

Ødelagde også bilvasken engang ... og ham, der kom efter mig måtte køre hjem med uforettet sag og en lortefarvet bil.
Fnis.

Får ikke altid købt kattemad i tide.
Så lever kreaturerne af agurk og torskerogn i nogle dage.
Åhr hold kæft, det dør de sgu ikke af (selvom Mor E er overbevist om det modsatte).
Skal huske ikke altid at fortælle hende sandheden ...

Lyver også overfor Mor E og siger jeg har været ude og løbe, når jeg har pjækket og at jeg har vasket gulv, når jeg har ligget på sofaen og gloet fjernsyn.

Hvis nogen i Ikea spørger, så kan jeg ikke udelukke, at det er mig, der stiller på alle æggeurene når jeg er på rundtur i køkkenafdelingen.

You say potato - I say fuck you!

God weekend :o)

Har tidligere sagt undskyld her.

3 kommentarer:

  1. Jeg har da aldrig troet at du var sød!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Årh ja, kunne man være mere ungdomskriminel?

    SvarSlet
  3. Fantastisk.... Jeg sætter altid alt, hvad der kan larme igang, når jeg kommer forbi noget. Så jeg må ikke komme i BR mere. (ret selv stavefejl og sæt de ,,,, der mangler)

    SvarSlet