torsdag den 6. september 2012

Jamen det nytter ikke noget!

Jamen jeg er ligeglad med jeres tuderi - der kommer altså bare ikke noget rigtigt indlæg i aften.

Sidder i min dynetipi og er totalt blåfrossen.

Da klokken var 18 begyndte det at regne.

Jeg sendte en sms til mine løbemakkere, at det var lige til at blive syg af og at de først så mig igen på tirsdag.

"Ja ja", sagde de - "men vi løber altså i aften alligevel!"

Årh for hevlede da også! Morakkere!

Som den totalt uselvstændige lemming jeg åbenbart inderst inde er, trak jeg løbetøjet på og trampede af sted bagefter de andre.

Efter fem kilometers kinesisk vandtortur kom vi igennem ruten og jeg er lidt glad, lidt sur  og meget våd nu :o)



Her under min dynetipi ligner jeg så en panda (damn you ikke-vandfaste mascara), der har lidt druknedøden og ikke er sikker på om den gider leve mere.

Jeg tror I skal være glade for, at det her ikke er en video-blog!

I morgen: et sindsoprivende, spændende indlæg om parallelparkeringer!

5 kommentarer:

  1. Dahl for pokker. Hvorfor gør du sådan noget????

    SvarSlet
  2. Uh.... glæder mig vildt meget til at høre om parallelparkeringer. Jeg kan ikke finde ud af dem men det er jeg måske alene om??
    varm kakao inden sengetid så er du ovenpå igen!

    SvarSlet
  3. Og på søndag skal du løbe op ad bakker. Mange bakker :-)! Jeg glæder mig.

    SvarSlet
  4. @ Ducky - bliver også meget i tvivl ... det virkede ikke engang som en god idé på daværende tidspunkt.

    @ M.S. - Der kommer både billeder og beskrivelse! Har heldigvis fået varmen igen. Kommer altid til at fryse vildt meget, når jeg er kommet hjem fra løb. Mere kakao!

    @ Holmgaard - Åh for den. Håbede du havde glemt det ... Har allerede ondt under fødderne.

    SvarSlet
  5. Gu har du da ej! Det bliver sjovt. Der vil være rigeligt til et indlæg om opgangstider!

    SvarSlet