tirsdag den 12. juni 2012

Jeg vil ha' erstatning!

En af de allerbedste ting på topyndlingstingslisten er at komme i Biffen - altså den i Nordkraft.

JEG ELSKER DET!!!

Så jeg var stanglykkelig den anden aften, da jeg sad bænket med bedsteveninderne, en kop kaffe og en gang chokolade på række 4.

Sad endda og flagrede rundt med godterne og rablede løs om, hvor fantastisk verden dog var.

Har altid kategorisk påstået, at jeg vil se alt, hvad de viser i Biffen - ALT!!!

Lige indtil den anden dag altså - hvor vi så denne omgang lort af en rædsel!



Den var engelsk - det er en af de største klassikere, ever - det kunne ikke gå galt!

LØGN!!!

Efter 10 minutter mumlede en af bedsteveninderne: "Ja, det er da til at følge med ...!"

Det var to timers nåle-under-neglene-tortur.

To ulidelige timer, hvor jeg heller ville ha' trukket tarmene ud af nummergøjen, hvis jeg skulle se det perfide, pisagtige bavl igen!

Hvis I på nogen måde lider smule af en lille neurotisk psykose og er friske på lidt medicinering og tvangsfiksering, følger her en hurtig opsummering af Stormfulde Højder:

  • Regn, mudder, blæst
  • Manglende dialog
  • Nærbilleder af en bille
  • Rystede billeder
  • Få ord
  • Mørke ("Er det en hund? Hvad fanden er det? En neger? Nej, tror det er en kanin???")
  • Mere regn
  • Fuglefjer
  • Gentagen dyremishandling
  • Manglende dialog
  • Billeder af en baskende natsværmer 
  • og muligvis sex med et lig (vi var ikke helt sikre, men det så satme sært ud ...!).

Jesus, Mary and Joseph!!! Hvordan i himlens navn kan det skrammel dog have vundet noget som helst???

Det er dælensjaskme ikke på grund af manuskriptet!!!

Jeg vil ha' pengene tilbage og to timer af mit liv!!!!
(Alternativt to plader Rittersport med hele mandler - og så taler vi aldrig mere om det).

3 kommentarer:

  1. Så er en fødselsdag med det mødrende ophav og hendes slæng at foretrække!!!

    SvarSlet
  2. jeg har jo fucking sagt det ikke er værd at se det lort i den bio. jeg kan end ikke huske hvad det var for en film de viste den dag jeg holdt pude kamp med Morten der trofast prøvede at følge med tihi.......

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey! Brighton Rock var en fin film!!!
      Du ville ha' døet under Stormfulde Højder!

      Slet