mandag den 9. april 2012

Pak lige den ind!

Bedste gave i går: gæsterne tog opvasken inden de gik - hæ, det var sgu klasse!

Del I af damefrokostserien er vel overstået; der blev næsten spist op, gaverne var lige i skabet og der var både røverhistorier, gode snakke og chokolade til overs.

Frida var også med til kalas. Hun klarede alle de højrøstede damer i stiv arm.

Næste weekend er det Aksels tur. Aksel er en frisk ung mand, der på næste lørdag er en hel uge gammel!

Jeez, hvem havde troet, at der pludselig var babyer med på gæstelisten :o)

Gad vide, hvad det næste bliver? Mænd??? Yikes!

I eftermiddag skal Mor E hentes til byen. Planen for i morgen er lidt bytur (læs: Noa Noa),  frokost på Vi2 og ind og tjekke om Mor E's blå briller er kommet.
Den reelle statusrapport følger i morgen.

Mor E siger hvert år: "Det er din dag. Du bestemmer, hvad vi skal!"
Mnjahhh... den kommentar bliver som regel efterfulgt af: "Men kan vi lige smutte forbi Salling, Matas, banken, Brugsen, Netto, Fakta, Rema og samtlige butikker i Aalborg og opland?"

Nå, barnet er vant til det - tålmodighed, åben og rummelig: jeg kan klare det!!!

1 kommentar:

  1. TILLYKKE, unge dame. Går jeg under kategorien baby? For jeg var da den eneste UNDER 40 (og her menes ikke IQ!) udover Frida. Er det sådan at være besøgsven for ældre mennesker? For så er det lige mig. Beklager at jeg ikke ku spise al chokoladen. Men jeg gjorde da hvad jeg kunne!

    SvarSlet