torsdag den 12. april 2012

Lille spejl ...

I mit forsøg på at være ung med de unge, så røg der et par neglelakker med hjem i går.
En festlig koksgrå og en blågrøn ting.

Jo jo, de lå ganske vist i kurven til kun 20,- Men come on, skal de virkelig lugte af slettelak???
Hum ... Nå, jamen der er da sikkert overhovedet ikke nogen af de der slattelater, parfume eller parabener deri!

Nårmen, har så også gang i noget nylon fiber forstærker og 'film egalisateur' fra Mavala.
Lige nu kan jeg så godt se, at der nok sku' ha' været et lag egalisateur mere på. Whatever!

Mens jeg naturligvis ikke lå i den nye sol på Østerbro og var ved at blive kampkvast, bandede jeg overhovedet ikke over, hvor pislille kisten var.
Seriøst, næsetippen rørte ansigtssolen.
Ku' ikke bøje knæene eller nå at rette den der lille lorte hovedpude.
Den idiot, der havde kommet en hel tyver i maskinen, som resulterede i 16 rædderlige minutter sku' ha' sådan et los i sin flommefede røv!

Mens jeg heller ikke ser 'Familien på Bryggen', undrer jeg mig overhovedet heller ikke over, hvor PISGULT hår Linses veninde har.

Over and out fra beauty salonen!


1 kommentar:

  1. Man må lide for skønheden. Og det skal jeg da lige love for at du gør! Hils på salonen!

    SvarSlet