lørdag den 14. april 2012

Helt udfestet

Så er den sidste baconomviklede dadel spist og den sidste gæst sendt hjem.

Alle de fine fødselsdagsgaver er stillet til skue, taget i brug (eller spist!).

Det har været to usandsynligt hyggelige weekender med damefrokoster.

Er meget tilpas over, at jeg har sådan nogle dejlige mennesker omkring mig.

Synes dog det er en smule ud på overdrevet, ligefrem at lade sig indlægge til en operation for at undgå køkkentjansen???

Nårmen, har ét punkt, der skal føjes til huskelisten til næste fødselsdagsfest; find et nyt 'forlængerbord'.

Der er to krav til det nye bord:
1. Det skal have samme bredde som spisebordet (der må godt kunne stå to tallerkener overfor hinanden uden at de skal knalde kanterne sammen).
2. Det skal have samme højde som spisebordet (den der opklodsning med tre kassettebånd omviklet med antiskrid under hvert bordben passer bare ikke til min eksklusive livsstil!).

Smutter - skal ud og tjekke efter flere rester!

1 kommentar:

  1. Livet er jo en stor fest. Men ikke altid med gaver! Var det fede Rikke, der undveg ved at fake en operation? Hvis der er flere marcipanæg tilbage, deltager jeg gerne i en efterfest!! Ingen opgave er for stor til min mavesæk!

    SvarSlet