fredag den 14. juni 2013

Jeg er sur fordi:

  • folk ikke kan kende forskel på nektariner og ferskner
  • kattene fælder og der kommer hår på mit fine, nye sofa-arrangement
  • folk - voksne mennesker med fine uddannelser - mener  det hedder en advocado
  • folk bliver ved med at skrive 'idag' - HOLD NU FOR FANDEN OP MED DET!!! Det hedder jo heller ikke imorgen, vel???
  • bilister ikke blinker af ude i trafikken
  • cyklister ikke viser af, når de skal dreje. Hvad fanden sker der for dine arme - er du blevet lam??? (Altså undskyld, hvis du er - men så burde du nok heller ikke køre cykel, vel?)
  • man bliver tyk af at spise chips med dip til morgenmad og aftensmad. Det er ikke ok!
  • folk smider deres klamme lort alle mulige steder nede i anlægget og inde i byen - RYD OP EFTER JER FOR FANDEN!!! Jeg gider ikke gå og skrumle i alt jeres lort!
  • jeg ikke er millionær og kan få sushi til aftensmad hver dag
  • jeg ikke kan finde ud af at gå på udsalg, men kommer hjem med en 1.200 kroners pose med nye varer til fuld pris - pisseflot Frk. Dahl Noa Noa!
  • jeg ikke tør fortælle min mor, at jeg har fået nyt sofa-arrangement


Nå, men i morgen bliver en fin dag. Der er plantemarked i anlægget og Rasmus fylder 12 år og han har inviteret gæster.

Gad vide, hvornår jeg bliver nødt til at afsløre sofa-erhvervelse for Senioren?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar