tirsdag den 5. februar 2013

Sover ude på trappen i nat!

Kunne ikke sove i går, igen ...

Et sted efter klokken 02 døsede jeg endelig hen, krøllet sammen som en papir clips mellem to komatøse, snorkende katte.

Klokken 04 blev jeg vækket af en psycho, der slæbte jernrør rundt nede i gården.

Kom puden hen over ørerne.

Kunne stadig høre ham. Hvad fanden lavede han?
Han måtte sgu da blive lam armene af al den slæben.

Måtte til sidst hen i vinduet og tjekke crazy kakafonien.

Det var en gårdmand, med en lille saltspreder, der travede ørkenvandring nede i nabogården.
Han var grundig, hver en milimeter flise blev kørt over af saltsprederen med metalhjul ...
HOLD DIN KÆFT, DIN LILLE REFLEKSVESTKLÆDTE SATAN!!!

Klokken 05 lå jeg lysvågen og med hjertebanken af bar irritation.

Fuldstændig overdramatisering, der var jo knap nok et snefnug i miles omkreds.

Mega-annoying kommunalfascist!

Da jeg kom ned på gaden var alt spejlglat - nu ønsker jeg mig min egen kommunalfascist i refleksvest ...

Tror det var den her model.

1 kommentar:

  1. Kan den sættes foran på Ka'en??? Hvis den kun kan sidde bagpå, skal du jo bakke rundt når der er glat!!!!!

    SvarSlet