tirsdag den 26. februar 2013

Når jeg overtager verdensherredømmet ...

... så:

- skal jeg ikke konsekvent køre med en politibil foran eller bagved mig, så Snebolden ikke kan få lov til at strække de små 13" futter. (Hvad sker der for jer ordensmagt - holder I øje med mig eller hvad?)

- skal der leveres sushi fra dem her til min dør, hver aften, så jeg ikke skal sidde og spise gulerodssuppe 7 dage i træk og løbe tør for kyllingetern til at forsøde suppen med på dag 1 ....

- bliver jeg tynd natten over og kan være i alle Noa Noas kreationer

- løber jeg som en pungrotte på syre (fordi jeg er blevet så pissetynd natten over)

- laver jeg aldrig mere gulerodssuppeeksplosion i mikroen ...

- flytter Kvisten fra 4. sal ned i stuen, men bevarer udsigten fra 4. sal.
Nej, jeg ved sgu ikke, hvordan Vor Herre har tænkt sig at kringle den.
Be creative, siger jeg bare - make it work, for det er det, damen på Kvisten vil ha'!

- skal jeg ha' trænet kattene til at brække sig på linoleumsgulvet i køkkenet og ikke ned mellem revnerne i trægulvet i stuen ...

Smutter nu - skal ha' renset revnerne for kattebræk ...
 
 Verdensherredømmets historie kan følges her.

6 kommentarer:

  1. Synes du er for ydmyg i hvad du kræver. Kræv i stedet en brækfri kat

    SvarSlet
  2. Kan du ikke også sørge for man ikke tager på af ost....? Tak:)Også tror jeg ikke du skal sætte den store lid til ham deroppe for det ham sgu da 7 dage før han lavede lys.... Nej, vil gerne have dig til at styre verdensherredømmet, please:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Pungrotte på syre???? Er det den løbestil vi kører på søndag??????

    SvarSlet
  4. Meget tilfreds med indlæg der afføder semi-religiøs detbat med bræktendenser.

    SvarSlet