søndag den 17. februar 2013

Kage = succes!

Der har været fare på færde i dag.

Har været på tur til Føtteren med Mor E.

Recipe for disaster, I tell you.

Mor E har et veludviklet shoppe-gen.

Det har jeg ikke ligefrem.

Man kan nok nærmest kalde mig underudviklet i den sammenhæng.

Kan jeg ikke finde det, jeg leder efter, konkluderer jeg, at så har de det nok ikke, og går videre.

Mor E leder. Hun fornemmer instinktivt, at de har så meget, at de sælger af det.

Imens står jeg og hænger ind over indkøbsvognen og sukker højlydt og himler med øjnene.

Senioren havde dog så travlt med at udvælge de helt rigtige orkidéer og kigge på økologiske rosiner, at hun slet ikke bemærkede mit dramatiske skaberi - så turen endte fredeligt med kaffe og gulerodsmuffins.

Shopping til hende - kage til mig = succes!

2 kommentarer: