mandag den 12. november 2012

Nogen der gider komme og sove på min sofa?

Har ikke kunnet skrive i dagevis.

Har været lammet af frygt!

Drømte at Bent konfronterede mig med min udlevering af ham her på bloggen.

Der sad jeg - i biografens mørke.

Pludselig kom der én ind på rækken bag mig.

Han rakte ind over og gav mig en krammer.

Det var Bent!

Han smilede ondt og lusket og satte sig ned.

'Nåh ... Frk. Dahl, hvordan går det så? Får du skrevet nogle indlæg om mig?'

Jeg grinede fjoget og lidt undskyldende.

Pludselig var vi ikke længere i biografen, men i en stor lagerhal.

Bent havde fået selskab af dem fra mit loftsrum:



Tror der var en fire-fem stykker af dem og de var ude efter mig de sataner!

Men jeg havde fået et våben - en havefræser ... (?!)

Jeg kørte ind i dem fra højre og venstre - men det hjalp ikke en skid - de overlevede allesammen!

Bent stod i baggrunden og grinede hånligt!

Jeg ville stikke af, men vidste, at det var formålsløst. De ville fange mig med det samme.

Nu er jeg bange for, at karma bider mig i røven, fordi jeg er et dårligt menneske!

Sku' aldrig ha' skrevet om Bent!

Sover med lyset tændt i nat!

4 kommentarer:

  1. Nevermind Bent - han har fortjent det. Men vi vil vide hvordan det gik med varmekontrollen i torsdags... var det Linda P-typen eller mere ovre i en der kunne spilles af Ole Thestrup?

    SvarSlet
  2. Hvis du er færdig med den der havefræser, vil jeg gerne låne den til min have!!!!

    SvarSlet
  3. @ Anonym: Ja jo, men har altså paranoia! Det er først nu på torsdag, at varmekontrollen kommer på besøg. Jeg skal ha' lavet en hel tjekliste med spørgsmål!

    @ Holmgaard: Hvis du sætter din imaginære cykeltrailer fast, så klapper jeg fræseren deri!

    SvarSlet
  4. Du er en imaginær god veninde af havefolket!!!

    SvarSlet