torsdag den 22. november 2012

Verdenshersker in spe


Hvis nogle af jer skulle være bekymrede, så kan jeg berolige jer med, at jeg fortsat arbejder hårdt på at skabe orden i universet.

Jeg ligger ikke på den lade side og arbejder stadig benhårdt på at overtage verdensherredømmet!

Siden sidst har jeg udrettet følgende:
  • Skaffet en ekstra p-plads i Kvistens lokalområde:
    Efter at den samme bil i længere tid havde okkuperet den samme p-plads i døgndrift, tog jeg affære.
    Den lokale ordensmagt blev orienteret og pladerne blev klippet.
    Spanden er nu væk og beboerne i mit hood har en ekstra p-plads at mænge sig på.
    Jeg venter dog stadig på takkebreve og fangaver ... De er nok i posten!


  • Prøvet på at forbedre tandhygiejnen i Aalborg og omegn: Har brugt denne uge på at spise alle lakridsbogstaver i hele verden.
    Det skal nok hjælpe, når jeg forsøger at klemme mig i kjolen til firmajulefrokosten i morgen aften ...


  • Forsøgt at afskaffe stavefejl ude på worldwide web:
    Jeg tog mit ansvar som karikaturlæser på mig og læste, fuldstændig og aldeles uopfordret, hysterisk rødstregskorrektur på en vildtfremmed mands hjemmeside og sendte alle de røde streger til ham.
    Han tog det pænt. Skrev tilbage, at det var ' ... indsats og initiativ over norm ...' - hvilket jeg tolker som en kende bedre end emsig og bedrevidende :o)
Nu da der er styr på ovenstående, overvejer jeg at tilbyde SAS og Gazastriben min assistance.


 



Min vej til verdensherredømmet kan i øvrigt læses her i fire dele: del 1, del 2, del 3 og del 4.

1 kommentar:

  1. Synes du skal gøre en indsats for at løb bliver dejligt, og noget man bare ikke ønsker skal stoppe!!!

    SvarSlet