fredag den 31. august 2012

Feriedag 15 - 18 for Rittersport ambassadøren:


Først og fremmest vil jeg godt sige, at I er skidesøde og takke for jeres ferietålmodighed - er lidt overvældet over, hvor mange af jer, der har kigget forbi til trods for mine sporadiske skriblerier.
Pænt tak!

Feriedag 15, 16, 17 og 18 har budt på kaffebesøg, pjæk fra løb (to gange!), Skagenstur, shoppetur og lave-ikke-en-hujende-skid!

Havde en vældig tur til Skagen med Mor E - den rene idyl.
Både mor og barn opførte sig pænt.
Det eneste der trak minuspoint var den aldeles ulidelige stank af fisk og at samtlige pensionister fra Sydjylland havde besluttet sig for at holde træf på Skagens Museum.

Under turens frokostbreak i klitterne ved Grenen bemærkede barnet, at der ikke var så mange turister lige der.

"Ja, ja nu er uge 27 jo også ovre!", sagde moderen afslappet og tog en tår kaffe.
"Uge 29, Mor E - det er uge 29!", sagde barnet belærende.
"Åhr, det er også bare fordi du ved alting ... Hvis det nu havde været én, der ikke vidste det, så havde det da lydt meget godt!", sagde senioren selvsikkert.



Efter nærmest at ha' indtaget chips og Rittersport på daglig basis i snart tre uger, tænkte jeg i går, at det nok ville være godt med nogle grøntsager.

Gik i gang med at rive et kilo gulerødder og mangler nu en halv negl og noget af den ene kno ...!

Tror det er Gud, der vil fortælle mig, at jeg bare skal blive ved med det Rittersport!





Ugens tophistorier:
- Fik fat på den sydvendte øjenvippe, der har på snedig vis har undveget min pincet hele ugen.
- Ny Essie overlak et hit. Det er spray-tingen fra OPI også.
- Har også fundet nyt yndlings toiletpapir. 5-lags fra Lotus. Lige noget der passer til den eksklusive stil på Kvisten!

Ja ok, vi er vist flere, der glæder sig til min ferie er ovre - I get it :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar