søndag den 18. august 2013

Jamen jeg holder ferie!

Ja, altså jo - jamen det kunne da også være meget høfligt af mig at informere jer om, at radiostilheden skyldes, at jeg holder ferie - og at jeg øver mig i at være endnu mere doven end ellers.

Ellers er alt ved det gamle.

Jeg får tæv i Wordfeud.

Jeg ængster over ikke at blive klar til DHL stafetten om en uges penge.

Ængster også lidt over, om Senioren og jeg klarer 4 dage i en lejlighed i Skagen, sammen.

Jeg har spist mindre Rittersport end forventet og har i løbet af den sidste uges ferie kun drukket en halv øl.

Jeg vil bruge resten af ferien på at være lidt mere fuld. Eller spise lidt mere chokolade. Eller måske begge dele.

3 kommentarer:

  1. Det er Rasmus på en stol nede i gården, mens jeg er henne og hente en kage til os. Jeps, jeg har fået æren af at passe kattene. Tror nok at jeg glæder mig mere end kattene gør!!!

    SvarSlet
  2. Skagen er beregnet til at være fuld! Alle andre i Skagen er fulde OG som regel noget ældre (og rigere) end frk. Dahl - så der er garanteret gratis drinks og komplimenter, hvis man begiver sig ud i livet efter kl 18. Ok så er de allesammen (gamle) nordmænd - og ikke bare fulde - men stangstive - nok om det - de er MEGET kærlige :o)
    God tur J.

    SvarSlet
  3. SÅ - slut med ferie!! Kom hjem til bloggen - den savner dig!! Mit liv henfalder til sjusk og lediggang uden dine påmindelser om orden og justits!!

    J.

    SvarSlet