torsdag den 8. august 2013

Frk. Fisefornem går helt galt i skoven

Nogen havde ikke fået memoet om, at Frk. Fin kom i Skoven i fredags.

Disse regler er på Frk. Fins liste:

1. Alt over 20 grader: sucks
2. Støv: sucks
3. Sand i mine sko: sucks
4. Mange mennesker samme sted: sucks
5. Mange fulde mennesker samme sted: sucking sucks

Der var 100 grader, jeg svedte så det løb ned ad mine kinder, mit hår stod i vinkelretter spiraltotter ud fra mit hoved, jeg fik sand i skoene og lignede en eller anden, der var stukket af fra en lukket institution.

Havde forestillet mig dette scenearie:



Dejligt med plads, høflige, dannede mennesker, der holdt mund og nød musikken. Måske iblandet lidt høflig konverseren imellem numrene.


Jeg fik dette:

 
5.500 En million fulde idioter, der åbenbart alle havde fået en åben invitation til at skubbe til mig fra højre, venstre, forfra og bagfra.
Jeg følte mig som en menneskelig fastelavnstønde, der blev body slammet uanset, hvor jeg så stillede mig.
 
 - Aarrh, hvad var det? Din hestehale hen over min nakke? Irv!
- Hold nu for fanden op med at røre ved mig.
- Av for helv... Nej, nej, det er helt ok - træd mig da endelig over fødderne.
- Så gå dog væk, menneske.
- Unghhh ... Ork nej, jeg skal ikke bruge det ribben, helt fint du!
- Jeg sagde lad være med at røre ved mig.
- For sat.. Jamen det er skam ok, det er fint med lidt øl ned ad blusen - jeg havde det også lidt varmt.
- Så gå dog udenom, dit dumme menneske!
- Pffhhthffhhrrr ...!!! Nej, jamen det var virkelig utroligt lækkert at få dit hår i min lipgloss.
- Uh nej, uh nej, åh nej - det var så dine bryster hen over min arm. Åh, pis jeg kan ikke mere!
- Stop touching meeee!!!
 
Til sidst stod jeg og flæbte ned i mit medbragte lommetørklæde indtil de søde, velmenende damer, der havde medbragt mig, slog ring omkring tude-Marie og afskærmede mig fra den skrigende pøbel.
 
Næste gang skal jeg nok bare nøjes med noget orgelkoncert eller salmeoplæsning i kirken med de andre pensionister.
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne følges med dig offentligt, hvis du ælder dig til dét udseende :-)!

    SvarSlet
  2. Halløj Mette D,
    Kunne ha forudsagt din skæbne, havde set den der med fadølen, det er en klassiker og nøj hvor man stinker.... Vil gerne med i kirken til lidt altervin.

    Knus Flyv

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en katastrofe, Flyv :o)
      Ses i kirken!

      Slet