onsdag den 10. oktober 2012

Frk. Fin - nu som madblogger:

Der er sikkert flere, der undrer sig grumme over, hvorfor jeg ikke bliver bedre til det der løberi.

Det skyldes måske - ja, nu er der ikke foretaget deciderede videnskabelige undersøgelser, men den foreløbige empiri tyder på, at det skyldes, at jeg æder hele tiden ...

Mine kolleger vil helt sikkert kunne bevidne, at der for det meste er en eller anden form for godter at finde i receptionen.

Lakridser og hvidt brød er godt sjælen - faktum!

Gør hver onsdag et ihærdigt forsøg på noget voksen-agtig opførsel, når der er fiskedag i verdensfirmaet.



Jeg er bare ikke skidegod til det der fisk - med mindre det er makrelsalat eller sushi (eller så friturestegt, at det kunne være en badesandal).

Gjorde forsøget igen i dag.

Første bid: Åhr irv ... uhhhh det smagte af fisk!!!

Prøver lige at komme lidt hummus ovenpå - det dæmper nok smagen lidt.

Anden bid: ........ (!) Det gjorde det ikke.

Jeg gumlede forsigtigt, gjorde store øjne og forsøgte at sluge den væmmelige masse i min mund, som for mig smagte fuldstændig, som det lugter, når en skrubbe lige er blevet skrællet.

Min brækrefleks fejler ingenting og jeg var ved at kløjes som aldrig før.

Det lykkedes mig dog at få slugt den sidste bid uden at der skete en forfærdelig ulykke og jeg skammer mig en lille smule.
Bliver nemlig så pisserasende over kræsne mennesker.

Oh, dobbeltmoral du stråler i din magt og vælde!

Har nu derfor brugt et par timer på at lave et nyt faneblad til jer med nogle af Kvistens yndlingsspiser.

Happy eating :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar