tirsdag den 9. oktober 2012

Frk. Fins gode råd om konduite i supermarkeder

Med en årelang baggrund som først rundstykkelanger og senere hen kassedame i min pureste ungdom, mener jeg mig også i min fulde ret til at give de megairriterende kunder i supermarkederne et passende skub ind i tårnet med flåede tomater.

Dette er et slag for det arme personale og de fredelige kunder, der kan finde ud af at opføre sig ordentligt:

Lad være med at tale i højlydt i mobil, mens du forretter dine indkøb og stop det fuldstændig, når du kommer hen til kassen. Hvis du nu gør dig virkelig umage - kan du så måske ha' en smule respekt for kassedamen???

Du behøver heller ikke føre, igen, højlydte samtaler med dine kammerater eller hvilket tåbeligt familiemedlem, du nu har slæbt med dig. Jeg gider ikke høre på dig! Jeg har vigtige ting, der skal besluttes - jeg kan ikke koncentrere mig, når du står og bræger hen over butikken ... (skal det være Holiday dip eller ...???)

Hold for satan op med at tage de sidste Edamamebønner hver gang - jeg skal bruge dem!!!

Du skal heller ikke fylde hele gangen - prøv nu for fanden at rykke over til en af siderne, så resten af verden kan komme forbi.

Du får heller ikke præmie for at lægge den pakke fars, du alligevel ikke vil ha' på hylden med opvaskemiddel. Det er da noget forbandet svineri - læg den nu hen, hvor du fandt den!

Det er strengt taget heller ikke en skid nødvendigt, at du stopper op lige inden for indgangen/udgangen for at tjekke din bon/sludre med den første/bedste idiot, som du falder over.

Det ville også være skidefedt, hvis du gider lade være med, at skubbe til mig, når vi står i køen. Gå nu væk, for pokker!

Du kan så heller ikke forvente, at kassedamen på 16, skal kunne svare på, hvor meget porto der skal på 'et almindeligt brev' - tøsen er jo ikke tankelæser!!!

Og lad nu for helvede være med at spørge om vi ikke har mere mælk! Hvis det ikke står på hylden, SÅ ER DER IKKE MERE!!!



Nej, Hr. Betjent - jeg ved virkelig ikke, hvor al den mælk kommer fra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar