søndag den 17. marts 2013

Fin dame status

Det er altså unødigt besværligt at være en fin dame.
Især i forhold til de opsatte regler for, hvad der skulle undgåes i den snart forgangne uge.
Tror jeg bør overveje nogle flere parametre ...



Anyhoo, ugestatus for livets gang på Kvisten:

Undgå at få stød
Har gået max dårligt. Jeg kunne ligeså godt være sluttet til en stikkontakt.
Var ved at falde død om af grin, da Snebolden forsøgte at støde liv i Underbo.
Det var knap så sjovt, da jeg to sekunder efter fik så stort et stød, at der kunne ses lyn på himlen, høres tordenskrald syd for Skalborg Bakke og jeg havde en slatten arm den næste halve time ...

Lad være med at skære i mig selv
Succes! Ikke en revne, rift eller ridse i miles omkreds. Alt heler som det skal.

Kattebræk
Semi-succes. Én gang ørleri som følge af for hurtig indtagelse, som Rasmus fiksede for mig.
Én gang hårbolle, som jeg først fandt i indtørret tilstand, hvilket gjorde den noget nemmere at samle op.

Hvad, oversharing, siger I? Åhr tag jer sammen!

Nå, smutter nu - skal ha' samlet to tømmermændsramte damer op og kommet noget mad i dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar