tirsdag den 10. juli 2012

Ser meget overrasket ud i morgen

Fik denne mail fra Holmgaard den anden dag:

"Kvinder, der er smittet med parasitten toxoplasma gondii, har øget risiko for at gøre skade på sig selv eller forsøge selvmord, viser ny undersøgelse af flere end 45.000 danske kvinder ifølge Reus.

Infektionen, der hedder toxoplasmose og populært kaldes haresyge, kan opstå ved at indtage undertilberedt kød eller uvaskede grøntsager eller ved at være i kontakt med en kattebakke. Sidstnævnte skyldes, at parasitten er kendt for at formere sig i maven på inficerede katte.

Andre undersøgelser har linket parasitten sammen med øget risiko for udvikling af skizofreni, og forskere mener, at parasitten kan have en effekt på følelser og adfærd, eftersom toxoplasma gondii sætter sig i hjernen."




Jeg må konkludere, at undersøgelsen forklarer en del ...

Ganske vist har jeg truet med at gå i søen op til flere gange - men da jeg er så ulideligt selvglad og fordi mit sarte ydre ikke tåler vand, ja så er det nok ikke en reel option.

Det vil dog give god mening i forhold til mit konstante æderi og mit lige så konstante pjækkeri fra løbeskolen ...

Jeg er simpelthen psykisk forstyrret!

Direkte afledt heraf kan jeg også afsløre, at det er en rigtig lorteidé at sætte hovedet ned til stegepanden for at tjekke om der er ild i gasblusset, konstatere at det er der ikke, trykke på gnistknappen og så være pisselangsom til at trække snudeskaftet til sig ....



Kan vi aftale, at I ikke kommenterer på mine manglende øjenbryn i morgen?


3 kommentarer:

  1. Det sidst er forhåbentlig løgn....tossede tøs, men nu har vi jo ligesom forklaringen på hele det komplekse indre af fr. Dahl. Men ved du hvad vi elsker dig alligevel;)

    SvarSlet
  2. Tal for dig selv, Anita! Jeg er altså ikke tryg ved den skizofreni samlivet med kattebakken har medført hende! Der er ikke meget skræmt haremis over hende!

    SvarSlet
  3. HAHA skræmt og Mette nej det passer meget lidt sammen, men vi vidste jo fra start hun var en tosset tøs, så vi lever med det!

    SvarSlet