mandag den 9. juli 2012

Oprivende fotokavalkade fra Kvisten

Skal i madklub i aften - der er pizza! Må videre.

Så i stedet for indlæg får I en fin fotokavalkade af udsigten fra Kvisten:

Sidste år, tror jeg. Da transformatorstationen eksplomderede. Farligt!

Tåget efterårs view - ja eller præforår, hvad ved jeg.


Overskyet vintervue

Søen med is, sne og sol

Vinteraftenvue - lettere rystet for effektens skyld, naturligvis

Vinteraften

Nytår 2011/2012

Hmm ... enten forår eller tidlig vinter. Det er morgen i hvert fald!

Fangsi vinteraften himmel

Fangsi vinteraftenhimmel, med andet filter eller noget

Lige før det bliver forår

Forår på højkant

Forår på langs

Fra 4. maj i år
Lige før det bliver sommer
Rasmus holder øje med orkidéen
Man bliver så træt af at holde øje med udsigten (fra Markusgade)

Sommer vue
Rasmus tjekker udsigten
Sommeraftenhimmel

Det er ikke så tosset at bo på Kvisten.

4 kommentarer:

  1. Det er heller ikke så tosset at være gæst på kvisten!

    SvarSlet
  2. Enig Holmgaard vi elsker at komme på kvisten:)

    SvarSlet
  3. Er vild med du også sætter lys i vinduet 4. maj, det er der bare ikke ret mange der gør i Kbh. Synes det er lidt synd hvert år når det bare er i mine og en af genboernes vinduer der står lys.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror heller ikke der er ret mange i Aalleren, der gør det.
      Min morfar var modstandsmand og måtte gå under jorden.
      Jeg er rasende stolt og har altid lys i vinduet 4. maj.
      Synes det er en vigtig og fin dag at mindes alle dem, der kæmpede for at vi har det godt i dag.
      4. maj er bare en særlig fin dag.

      Slet