onsdag den 18. september 2013

Your what hurts?

Så går Kvistens engelskundervisning sæson 2 i luften i aften. Fuldt hold og fire ekstra hentet ind fra ventelisten, fordi jeg er en sucker for folk, der er pjattede med engelsk.

Sidste sæson var jeg en smule loren ved konceptet; ville de sige noget? Ville jeg kunne holde min kæft?
Ville der være slik nok?

Denne sæson er jeg meget klogere!

Vi skal ud på gulvet og 'finde hinanden' og lege navneleg - gu skal vi så!

Kæften står ikke på dem.

Jeg kan (en sjælden gang) holde min kæft.

Der er aldrig slik nok - og hvis jeg ikke lader det ligge i bilen, så æder jeg det, så snart jeg kan se mit snit til det.

Håber denne sæsons kuld er pissesøde og at de gider lave en kageordning.




4 kommentarer:

  1. Eating cake is a wonderful way to learn English...and get good grades

    SvarSlet
  2. Oh, det bliver en god dag idag. Solen skinner, og jeg har fundet din blog :-)Min udfordring bliver nu ikke at grine alt for højlydt, hvis jeg (når jeg) læser din blog på arbejde.

    Håber, det er et fint engelskhold, du har fået i år?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Frue :o)
      Velkommen forbi - bliv endelig hængende!
      Det er et meget fokuseret hold denne sæson - kageordning er sat i værk!

      Slet