lørdag den 26. januar 2013

Møgbold von Skidttand

Som en meget fin dame må jeg altså henstille til, at når meget fine damer vil ha' deres eksklusive perlemorskaret i bad - så skal andre humme sig!

Snebolden har i ugevis lignet en hjemløs minearbejder, som det gik virkeligt dårligt for ... og i dag skulle den altså vaskes.


Så kan det jo ikke være rigtigt, at der skal holde 5 biler i kø foran mig og at de alle skal vælge den lange vask?

Der var ikke engang så meget som et støvfnug på en eneste af dem.

Tror bare de holdt i køen for at irritere mig.

Jeg sku' jo for fanden hjem til kaffe hos Mor E - det var jo ikke bare fordi jeg kunne holde der og glane og glo, vel?

Nej, jeg kunne ikke ha' valgt en anden bilvask - den her er den eneste jeg kender og kan finde ud af!

Nej, jeg kunne ikke ha' kørt tidligere hjemmefra -  jeg havde jo ligget på sofaen og set fjernsyn hele formiddagen tiden var nøje afmålt.

Der var kun ét stykke chokolade til kaffen. Mistænker Mor E for at ha' spist resten af æsken.

Ku' godt spise noget chokolade nu ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar