tirsdag den 3. juli 2012

Maje farligt på fjerde!

Mensa har smidt mig ud af klubben på grund af uduelighed.

Syntes der var for varmt, jeg havde haft en lang dag på job og der var hele fem minutters kø over broen ...

Hvis Mor E spørger, så har jeg været ude og løbe!

Gu' har jeg da røv - var dum og gad ikke. Men tager af sted på torsdag, promise!

Fik til gengæld lov til at slæbe 100 kilo ringbind på loftet fra den hedengangne andelsforening.



Sled og asede op på fjerde sal sammen med Bobby Stuebo og Tina Underbo.

Åh, der var varmt og så forbandet mange papirer (hellere forslæbe sig end gå to gange!).
Vaklede fra den ene sal til den næste med favnen fuld af ringbind, stablet så højt, at jeg ikke kunne se mine fødder.

Har en ting med trappetrin og fødder.

Hvis jeg ikke kan se mine fødder, kan jeg ikke gå på trapper ... Står og fædrer ud i luften med benene for at være sikker på at ramme et trin.

Får en lille smule noia og er overbevist om, at jeg lige pludselig skvatter og knalder fortænderne i et trappetrin.

Det er farligt! Trappetrin og rulleskøjter og loftsrum - farligt!!!

Lod Bobby Stuebo og Tina Underbo om at kravle på loftet - over mit fede døde lig om jeg skal stikke hovedet derop!

Pissefarligt!!!

Siger det bare.

Bum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar