mandag den 30. juli 2012

Jeg er her slet ikke!

Ja, I er blevet forsømt - jeg ved det godt ... Åndgyld!

Var ikke klog lørdag og led af skriveblokering og søndag stod den på løberi, morbesøg, pizzabesøg på Solsiden, og herrebold og så var den dag gået.

Så efter en weekends tant og fjas var det dejligt at komme på job igen og lave noget meningsfyldt arbejde.

I dag  har jeg således både spist pariserbøf og vasket fuglebæ af receptionsvinduerne.

Jo ... Det var godt jeg fik taget den universitetsuddannelse!



På vej hjem fra job skal jeg nok hjælpe med at læmme en ko.

Der er også noget med en jernbanebro over Limfjorden, der trænger til et nap.

Godt jeg skal ha' pizza til aftensmad igen (ikke sige noget til Madlog - de tror jeg er på slankefarm i Tappernøje!).





5 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at jeg har opdaget din blog - du er dælme sjov :D

    SvarSlet
  2. Får læmmer. Køer kælver. Men det er sikkert ikke sådan det forholder sig i Mueh!

    SvarSlet
  3. ha ha ha ha ..... vidste at Holmekolle OGSÅ havde været på UNI... smiler...

    Jeg har også savnet bloggen - dog trøster jeg mig i vores sms korrespondance under BOLD ... ubeskrivelig fortrøstende....ikke specielt sportsligt - men hvem går efter fair-play !!?

    God dag, som uundværlig i verdensfirmaet...... ;o)

    SvarSlet