tirsdag den 27. december 2011

Velkommen til jer og til mig :o)

Blog hermed oprettet!

Enten er jeg ikke gammel nok til det her eller også er jeg for gammel... har i hvert fald allerede ondt i ryggen af at sidde krumbøjet over pc'en.
Har allerede tilegnet mig flere nye ord, 'gadget' og jeg ved ikke hvad.

Har på fornemmelsen, at jeg kommer til at få brug for hjælp fra en voksen (eller en teenager) til at få styr på det her. Skal jo ha' siden til at se fin ud...!

Anyhoo, der kommer nye indlæg de næste par dage når jeg liiige har fundet ud af alle de tekniske spidsfindigheder :o)

Så skal der jo også tages billeder og uploades sager og alt muligt... Hum, ja godt så...

Dagens status er, at jeg har været på job, ude og løbe 4 kilometer og er nu en smule forfrossen.

I morgen aften kommer søde Christa og vi skal sludre og spise sushi :o)

Mojn og godnat!

2 kommentarer:

  1. Kære Mette, så gjorde du det! Fedt at du tog imod mit forslag, er sikker på at du får mange flittige læsere. Alle dem som du sender dine dejlige nytårs breve til, som er så fyldt med finurlig underholding... Det kan blive stort det her ;) Kh, Julie

    SvarSlet
  2. Nej set der, Mette :-)
    Tillykke med din fine blog og velkommen i blyglans som aktiv :-)

    SvarSlet