onsdag den 30. maj 2012

Hvad er kriteriet for en god arbejdsdag?

Selvom man er Frk. Fin, så kan det jo ikke benægtes, at man kommer fra rimeligt jævne kår.

Fra dag ét blev det banket ind med en våd avis, at man bare havde af at være pisseglad og tossevild over de ting man havde, ellers så vankede det onde blik fra det mødrende ophav.

Det blik er der ingen sunde mennesker med normalt fungerende livslyst, der har lyst til at møde!

Derfor var glæden også nærmest fuld af regnbuer, sæbebobler og lammehaler, da jeg sidst på eftermiddagen i dag åbnede skrivebordsskuffen på job og fandt 10 lakridsbogstaver, som jeg havde glemt jeg havde.



Havde det sgu som om jeg havde vundet HOPLA nålen!

(Vi springer så let og elegant hen over, at lakridserne var blevet købt fredag og havde ligget og glanet, aldeles ubemærkede, i min skuffe hele tirsdagen, mens jeg åbenbart var blevet ramt af akut malerhjerne eller noget.
Jeg må jo fejle et eller andet farligt, når jeg kan glemme 10 stykker af det bedste lakrids, ever???)

Næst efter sushi er jeg nok mest glad for lakridsbogstaver!
Arj, det passer ikke:

1. Sushi
2. Sushi Sushi sauce
3. Lakridsbogstaver

Nårmen man sku' da være en sjuft, hvis man ikke blev behørigt glad over gensynet med lakridserne.

Så jeg holdt fest for én i receptionen og åd alle godterne selv - så endte også den arbejdsdag godt :o)

1 kommentar:

  1. Det er en gave at komme fra jævne kår! I Jylland! Og jeg skal hjem om 24 timer. HURRA.

    SvarSlet