mandag den 14. maj 2012

...og så si'r jeg godnat!

Nej, der kom ingen indlæg i går!

Ja! Jeg er en pisling, der blev kørt i sænk af en 71-årig ... sucks!

Dorit is back in town og efter at have vundet konkurrencen om at æde alt spiseligt nord for Skalborg Bakke og holdt festivitas tre dage i træk  - ja så blev det hele bare en smule for meget for en enlig mor til to katte.



Det resulterede så i, at den levende død kørte til Mou søndag morgen for at hente det mødrende ophav, så damen kunne blive fejret for fuld skrue.

Mens senioren fedede den på sofaneseren sammen med reklamerne og børnekattene (ja, det er ikke mit udtryk - den har hun selv fundet på!) stod barnet på hovedet i køkkenet og kokkererede stegt flæsk efter alle kunstens regler.

I enigt samråd var det besluttet, at flæsket skulle være gennemstegt og sprødt - det blev det satme også!

For meget og for lidt og alt det der ... I dette tilfælde en hel del for meget!

Men dagens midtpunkt syntes alt var i skønneste orden og det er vel trods alt det vigtigste.

Nu stinker kvisten så til gengæld af død gris, så det skriger til himlen - skanky, landlig slagterbutik.

Øv!

Har forsøgt at maskere stanken med 'Vanilla og Tonka Bean Linen Spritz'-

Dårlig idé, rigtig dårlig idé!

Efter festmiddagen gik turen for levende død barn og pivfrisk senior videre til det forjættede  Plantorama og Kvickly for at komme ud af begge butikker med INTET af det der havde stået på seniorens indkøbsseddel!!!

Da jeg om aftenen, småsnøftende af træthed, sku' i pyjamasbukserne, faldt jeg, da jeg forsøgte at få begge ben ned i samme bukseben ...

Da jeg kom hjem fra job i dag, lå der en besked fra min udlejer, der nu klager over, at bygningen har fået sætningsskader ...???

Jeg er færdig, kørt ned, nakket af en 71 årig!
Nej! Jeg fik ikke billedet beskåret - og Nej! Jeg ved ikke, hvad der er for nogle klatter der ligger bagved den! 


 Nu går jeg i seng! Godnat!

1 kommentar:

  1. Jeg morer mig over dit liv. Beklager. Men det gør jeg altså! Og hvad er det lige med Plantorama og Mor E?

    SvarSlet