lørdag den 4. maj 2013

Det smager af ... ???

Kvisten kæmper med den sunde livsstil.

Madlog overvejer at oprette et hjælpehold til mig, som kan rette op på min uduelighed og svigefulde levevis.

Jeg pjækker fra løbeskolen i et omfang, der tangerer en personlig rekord.

Så jeg var ganske tilfreds med mig selv, da jeg i går aftes slæbte den bærbare med i køjen og overvejede begavede indlæg til jer - samt en skål med melonstykker fra sidste weekends post-løbe-hygge.

Der sad man så i skærmens blå lys og følte sig sund og kreativ ... ind til man kiggede ned i skålen og undrede sig en smule over, hvad man så:

Melonstykker der var så lådne af mug, at de lignede et lille dyr med pels på ...

Det gav en lidt sær fornemmelse i munden og mavsen ...

Kvisten tager det der sundhed op til revision!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar