onsdag den 22. maj 2013

Folk jeg hader

Det må man ikke! Der skal være plads til os alle! Ingen er bedre end andre!

Ja ja, nu skal I ikke komme for godt i gang - pis I bare ned af piedestalen!

Lad os nu bare være ærlige - der er flere af jer, som jeg ikke kan li' - ja, altså formentlig ikke nogen af jer der læser med - men nogen af de andre idioter derude.

Nå, men hende jeg allermindst kan li' for tiden, er mor til tvillinger.
Hun løber.
Med tvillingebarnevogen foran sig.
Hun er tynd.
Hun overhalede mig i sidste uge.
Jeg kan ikke li' hende.
Hang ud af vinduet på Kvisten i går.
Der var hun ude at løbe - igen ...
En af ungerne blev ved med at tyrre sutten ud af barnevognen - den unge kan jeg godt li' :o)

Havde engang en Steen og Stoffer seddel til at hænge på mit køleskab.
Der stod:
"Every day of my life I am forced to add yet another name to the list of people who piss me permanently off:"
Lige nu overvejer jeg, hvem jeg skal skrive på listen i morgen.



3 kommentarer:

  1. Lyder som en oplagt gang kløpulver i løbebuksen

    SvarSlet
  2. Man skal pr definition være noget forbeholden med tynde kvinder - de er garanteret nogle luskebukse.
    Det samme med lave mænd - de har behov for at hævde sig - man skal vogte sig for "små" chefer.
    Synes du er mega-sej sådan at fortsætte løberiet - jeg er stoppet og startet igen flere gange i dit forløb - og nej vi skal ikke pinde i om jeg pt er igang eller stoppet .... NEJ vi skal ej.
    J.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk'? Der er jo tydeligvis noget i vejen der. Og ja til de lave mænd ... den er altså heller ikke god.
      Altså hvis vi nu medregner mit pjækkeri fra løb, så er vi to helt sikkert samme sted :o)

      Slet