onsdag den 13. juni 2012

TV aften på kvisten

Havde ikke lige tænkt EM ind i min frisøraftale.

Så det var med en smule ærgelse, at jeg satte mig i frisørstolen i samme øjeblik, som Danmark skulle spille mod Portugal.

Salonen var også klar på bold. Men det var deres radio ikke.

Sucks!

Nej, ikke fra kampen - men det er et drabeligt billede!


Mor E blev hyret som langdistance-salon-sms-reporter:

Sms 1: Portugal har fået et mål. Øv
Sms 2: To mål til Por.
Sms 3: Et til Danmark.
Sms 4: Den vil ikke rigtig ind.
Sms 5: Mål

Midt i anden halvleg susede Snebolden hjem, fuld af håb og kort hår.
Portugiserne var totalt usportslige og nåede at score igen.

Nu er jeg jo egentlig ikke forboldinteresseret som sådan - men Danmark måtte nu godt ha' vundet :o)

Nåede lidt kampoptakt med Mor E i går.

Barnet: Nå, så er der kamp mod Portugal i morgen. De har Ronaldo med, ikke?
Moderen: Det er jeg ikke sikker på. Han spiller jo for Real Madrid.
Barnet: Jo jo, men mon ikke han også spiller med på landsholdet?
Moderen: Det er altså ikke sikkert. Er det ikke finere at spille for Real?

Falder ganske ofte i 'Vis mig dit køleskab' på TV3 - i aften med den tidligere statsministerfrue, som både studievært og diverse venner insisterer på er det rene livsstykke - jeg køber den ikke.

Konen er kedelig.

Den ryger lige i kategorien: Things I know for sure! Det er ikke til diskussion!

Kvindemennesket skal dog ha' point for at ha' købt en pølse der hedder 'Pik' ...
Den havde jeg så ikke set komme.


1 kommentar:

  1. Jeg er skuffet, ikke vred, over at du går op i fodbold!! Gider du så overhovedet med til plantemarked på lørdag? Var Ronaldo så med eller hvad?

    SvarSlet