lørdag den 2. juni 2012

Bin-Dahlen?

Tror al lokale terrorist-stemningen med rørbomber, skyderier, knivstikkerier og øvrige knaldperler er ved at smitte en smule af på mig.

Begynder at overveje, om jeg har talenter inden for det småkriminelle?

Først forsøgte jeg mig som småtbegavet biltyv i dag.

Hver morgen, når jeg kommer ned på gaden står jeg altid og glor lidt efter Snebolden - kan aldrig huske, hvor jeg har sat dyret.

Endelig spottede jeg den. Slæbte hen mod den, belæsset med indkøbsnet og andet gejl og klikkede på centrallåsen.

Der skete ikke en skid.

Prøvede det samme igen.

Der skete ikke en skid igen.

Hum, batteriet var nok dødt.

Midt i al min moslen med indkøbsnet og nøgle-fremklikning gik det op for mig (inden jeg hysterisk begyndte at stå og rive og flå i dørhåndtaget), at det så ikke var min bil ...

Hvad fanden skal det også forestille at Snebolden har fået en tvilling i mit hood???

Snebold von Perletand på visit hos det mødrende ophav.


Derefter forsøgte jeg at tage flugten med den forkerte indkøbsvogn i Føtteren.

Jeg er bare så bad-ass! Watch it!

1 kommentar:

  1. Og dig skal jeg, på under 40 år, ud at løbe med i morgen!!!

    SvarSlet