søndag den 17. juni 2012

Ret igen ...

"Den kører altså bedre, når den er ren. Synes du ikke?", spurgte det mødrende ophav - slet ledende ...
"Kom en halv time før, så gør vi den lige ren!"

'Crap!,' tænkte den luddovne unge. 'Giderjegsgudaikke!'


Da jeg forlod Aalborg i pisregnvejr sad jeg og fedtgrinede - mhwæhæhæ :o)

Oh, sweet - universet er også en doven ged, der ikke gider gøre bil ren!
Mor E's redskabsrumsstøvsuger (jo, sådan én har hun faktisk ...), må nemlig ikke komme ud i vådt føre ... Seriøst - jeg har opgivet at spørge yderligere ind til det!

Da jeg kom til Aalleren Øst blev dryppene på forruden færre og færre - nej, nej, nej!

Kom nu, regnfe - din fede so. Kom i gang!!!

Snebolden susede forbi Klarup og her lignede det hele en normal fesen sommerdag.
Dammit, dammit!!!

Da vi nåede Storvorde blev verden god og rigtig igen - dryp på ruden og pytter på vejene. Najs!!!

Udfor Skellet skete katastrofen, solen den tøjte, brød igennem.
Gggguuuurrrr!!!! Jeg giiiider ikke gøre bil ren - lannoværrrr!!!!

På vej ind til Mou var vejen fint pyntet med fornuftige pytter - yippiiii!!!

Mor E's p-plads var knasende tør - røv og beskidte nøgler!!!

Har nu mod min vilje en skinnende ren bil. Tak mor :o)


Min modvilje mod rengøring slår dog ikke helt igennem på alle fronter - er 'kommet til' at frisere ældste så voldsomt, at hun nu har en skaldet plet .... Ups ....!

1 kommentar:

  1. Godt der er metallak på Snebolden, ellers havde Mor E. gnedet den af!!
    Og jow da, rene biler kører klart maje bedre!

    SvarSlet