søndag den 29. april 2012

Zzzzzzzzz ......

Pollenhammeren har givet mig sådan én i roen.
Gik i brædderne som en lammestiv novice i går aftes.

Efter en god nats søvn drog jeg storgabende af sted til en gang step med Tante Pip i formiddags.
Præsterede næsten at følge koreografien.
Blev en smule rundtosset af og til - hvilket så ogå meget muligt kan skyldes min elendige kageform.

Herefter gik turen mod Mou og en gang frokost. Turen tager 20 minutter, men øjnene blev ved med at ville falde i. Til sidst sad jeg med opspilede øjne og stirrede stift på vejen for at holde mig vågen.

Det mødrende ophav havde glædet sig inderligt til en tur i planteskole og en rundtur i et supermarked eller syv.
Men barnet stillede sin mest snøftende, øjenkradsende og ynkelige mine op og således blev det til en lur på sofaen i stedet for en pilgrimsvandring con Genéve Konventionsforhandling :o)

Ahhhh .... man bliver aldrig for gammel til forældremanipulation :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar