tirsdag den 24. april 2012

Nu med sugerør

Hænger på i løbeskolen. (Bliver snart bortvist pga uduelighed - jeg ved det bare!).

Efter en måneds pause er det den rene tortur at kæmpe sig igennem de 5 kilometer.
Ja ja, det var kun knap 4 i dag - men ham opvarmningsfascisten gik da helt amok med sanktføjdans, badutspring og rullefald - så det må sgu tælle for 5. Bum!

Fik lokket en lille flok med på dagens ørkenvandring.
Efter et par kilometer lå jeg i front (ikke et ord om, at de to var skadede og de tre sidste var 70+).

Mens jeg løb der i front, fik jeg øje på mig selv i nogle butiksruder ... - skal så lige ha' strammet stropperne på den der sports bh!
Armen det var bare ikke pænt!

Vi prøver igen torsdag -  de der tre på 70+ skal bare ha' baghjul igen, yirrr!!!
Sven Svingben, eat my dust!

I morgen holder jeg ungdomsfest!
Kørelærerveninden kommer til sushi med den søde teenage datter og den skønne veninde med de lange ben.

De to unge stjerne skal hjælpe den gamle tante med bloggen.
Så i morgen aften er der med sikkerhed billeder under det dertilhørende faneblad, Ama'r!

Har helt ondt af de to trunter.
De kommer til at sidde og himle med øjnene over gamle mor og lamme tante!

I et af de der programmer,som jeg aaaldrig ser, har jeg lige hørt sætningen: "Når jeg er i byen, så drikker jeg det der med meget alkohol i. Hvad er det det hedder? Thousand Island!".

Thousand Island, really??? Med sugerør eller hvad?

1 kommentar:

  1. HAHA godt du ikke ser for meget til de programmer, der er ikke andet en tale fejl( eller er det nu fejl når de ikke ved hvad de taler om)
    Lige til at græde over af grin, er stor fan af paradise hotel for tiden, det er virkelig bunden, men morer mig hver eneste aften kongeligt...igår var der en der brød grædende sammen, i sig selv ikke sjovt, men dramet omkring det var hylende morsomt....

    SvarSlet