søndag den 22. april 2012

Dronningen af dårlige undskyldninger slår til igen

Der regnede i morges - så ku' jeg jo ikke komme ud og løbe ...
Ja, I har gættet det - jeg er så sød, fordi jeg er lavet af sukker og tåler ikke vand!

I stedet har jeg brugt dagen på at glo undrende på de mange hits det afføder, når Maren og StineStregen linker til min blog. Er helt flov og rasende stolt :o)

Har også forsøgt at crashe Madlog.
Hele dagen har jeg været så sulten jeg, at jeg har overvejet. om jeg er tæt på en spiseforstyrrelse!
(Var der ikke noget med nogle døde ræve og en bændelorm???).

Indtil videre har jeg spist en HEL pakke knækbrød, med spegepølse, remoulade, leverpostej, rødbeder (det er en grøntsag!), honning, smør, en pose Edamamebønner og en lille Culturating med knas.

Nu bliver jeg nødt til at ræse i Fakta, fordi jeg har ÆDT ABSOLUT ALT I HUSET og stadig er sulten :o(
Jo, jeg har gulerødder og røget laks - men hvad fanden kan man bruge det til???

Udover en tangerende spiseforstyrrelse ligner jeg så også en skide hjemløs, da en hjemmedag ikke just er befordrende for den persolige stil ...

Så, hvis jeg møder nogen jeg kender og ikke hilser på jer, så får I lige et 'Hej, aj hvor hyggeligt at rende på dig her i Fakta!' her.

Vågner garantrisse op i morgen og er pivtynd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar